wtorek, 24 grudnia 2013

SSD


No to od razu życzę wszystkim Wesołych Świąt, Szczęśliwej Chanuki, a dla reszty miłej przerwy, która was też pewnie nie omija.

W sobotę były Revvonalia i bardzo mi się podobały. Mogłem poznać parę nowych ludzi, co niestety rzadko mi się zdarza, a wcześniej zjeść sobie obiad z Yorusią. Z tego co mi wiadomo, to po imprezie rozchorowała się tylko jedna osoba, ale może czegoś jednak nie wiem :)

Jutro będę mógł sobie odetchnąć wychodząc z koleżankami na piwko. Kusi mnie, żeby sobie bananowe wziąć, bo próbowałem w sobotę i o ile rzeczy z przetworzonych bananów mi nie smakują, o tyle tamto piwo było bardzo dobre.

Życzę jeszcze wszystkim, żeby nie obżarli się nazbyt świąteczną kolacją/obiadem/wieczerzą etc. i dobrej kondycji na jutrzejszy dzień.


poniedziałek, 9 grudnia 2013

Monitor


W zeszłym tygodniu zakończyła się zbiórka pieniędzy na charytatywną akcję Gramytatywnie. Wszyscy są szczęśliwi, że udało się zebrać 23431zł samą zbiórką na operację dla Bartka.
Całość 24-godzinnego "lajwa" można obejrzeć na drugim kanale youtube redakcji arhn.eu: arhn2eu

Ostatnio coraz bardziej mnie uderza głupota ludzka. Jak można na facebooku żebrać o kod aktywacyjny do klubu Nintendo od konsoli 3DS, jak to robi pewien rysownik?
http://static.pokazywarka.pl/i/2514479/409560.jpg?1386584497
Tym bardziej, że już kiedyś jeden kod aktywacyjny dostał od kogoś. Ostatnio doszedłem do wniosku dlaczego chce kolejny kod. Nintendo ogłosiło promocję, w której to za zarejestrowanie jednej gry z listy oraz konsoli 3DS/3DS XL/2DS dostaje się za darmo wersję cyfrową gry Super Mario 3D Land (Szczegóły oferty). Grę, którą można kupić dosłownie za grosze (50zł, no ale przy cenach innych gier na 3DS to na prawdę są grosze).
Po prostu żal. Też kupiłem konsolę z drugiej ręki, ale na prawdę wstyd by mi było prosić ludzi o ten kod tylko, żeby dostać grę. Wolałbym wydać to 50zł i mieć fizyczny kardridż.

A jako że ostatnio wszyscy spamują tym soundtrackiem, to i ja coś wstawię:

poniedziałek, 25 listopada 2013

Doktorowo i Gramytatywnie


Z okazji 50-tej rocznicy Doctora Who wszyscy Doktorują, to i ja podoktoruję. 

The Day of the Doctor był świetnym odcinkiem i z niego wiadomo na czym prawdopodobnie skupi się fabuła w następnym sezonie tego serialu. Już nie mogę się go doczekać.

Zachęcam też wszystkich do wzięcia udziału w charytatywnym maratonie "Gramytatywnie", organizowanym przez redakcję serwisu arhn.eu. Zbierają na szczytny cel, także warto się dołożyć, albo chociaż obejrzeć live 30-tego listopada na stronie arhn.eu/live. Kompletny harmonogram też już został opracowany: KLIK



Na koniec popisy Dark Archona:




wtorek, 12 listopada 2013

WORD i Gramytatywnie!



Serwis arhn.eu wystartował wczoraj ze swoją charytatywną akcją Gramytatywnie. Sam wspieram i liczę, że ktoś z was również będzie chciał wesprzeć. Więcej szczegółów na http://gramytatywnie.arhn.eu

Nie podoba mi się nowa polityka google i Youtube. Żeby wstawić komentarz trzeba połączyć ze sobą konto youtube i G+. Ale że moje konto na YT jest już dość stare i na adresie e-mail, z którego już nie korzystam, a nie można połączyć pod istniejące konto G+, tylko chce zakładać jakieś nowe, byłem zmuszony porzucić stare konto, bo jakoś nie mam ochoty być w posiadaniu trzeciego konta G+... Sama funkcjonalność jest dobra, ale źle to rozwiązali.

A z pozytywniejszych rzeczy, to cieszę się, że mogłem Yorusię zobaczyć tyle razy w ciągu ostatniego weekendu :D




poniedziałek, 28 października 2013

Świadkowie




No, muszę przyznać, że nowe Pokemanzy na 3DSa są świetne. Tylko przydało by mi się więcej czydeesowych znajomych do Safari Zone. Jak ktoś ma 3DSa (lub 2DSa) i chce mnie dodać do znajomych, to mój Friend Code wygląda tak: 2509-2050-4684. Jak ktoś chce się podzielić swoim, to w komentarzu, albo niepublicznie wysyłając mail na zlotypstryk@gmail.com z tytułem Friend Code.

Mam jeszcze do oddania klucz do Dead Space 3 na PC (Origin). Mam nadzieję, że się te kody nie przedawniają, bo chętnie oddam go w czyjeś ręce. Jak go ktoś chce, to niech pisze na zlotypstryk@gmail.com z tytułem Dead Space. Jak wyśle więcej niż jedna osoba (szczerze, to zdziwię się jeśli tak będzie), to wylosuję kto dostanie grę. Najprawdopodobniej w poniedziałek za tydzień, choć nie jestem do końca pewny daty.


poniedziałek, 14 października 2013

Sinusoida


Ostatnio narysowałem też tak na szybko jeszcze raz Dorczenzo: >>Klik<<. Kropci się bardzo spodobał.

Dzisiaj na live z arhn.eu będzie prezentowana nowa gra na Nintendo 3DS: Pokemon X. Ja na swoją wersję Y muszę jeszcze trochę poczekać... Amazon wysłał w piątek, ale jeszcze nie doszły.

Miałem jeszcze wczoraj okazję spróbować innych słodyczy od mamy Revv. Kolejne pyszne rzeczy. Serio.


poniedziałek, 7 października 2013

GTA V


Dostałem wczoraj od Revv kilka ciastek jej mamy, a trzeba wiedzieć, że mama Revv robi zawsze bardzo dobre ciastka. Mniam :)

Jeszcze jakiś tydzień i będę mógł sobie pograć w moją pierwszą grę na 3DSa (nie licząć pożyczonych gier na DS i wersji demo)

Dostałem od Yorusi fajny serial do oglądania - Caprica. To taki prequel do Battlestar Galactica, który to sobie obejrzę pewnie później, bo znowu nabrałem na niego ochotę.

Narysowałem też ostatnio Dorczenzo z arhn.eu. Z Bidoofem, bo dzięki neko miał przez kilka tygodni Bidoof'owy mikrofon




środa, 25 września 2013

Naturalny Internet


Zrobiłem dopiero teraz komiks, bo przez weekend byłem kierowcą na weselu na względnie dalekim wyjeździe. A jeśli chodzi o samą systematyczność, to teraz może być z nią krucho. Jak chcecie być na bieżąco, to śledźcie mojego facebooka. Wstawiam tam jak coś się dziać będzie.

Kupiłem sobie w zeszłym tygodniu 3DSa na urodziny! No i zostałem #11 Fanem Nintendo w Polsce. Cieszę się z tego powodu, ale na 3DSową grę poczekam sobie do ~12-tego października, bo ma dopiero wtedy premierę. Ale preorder złożony.
Jakby ktoś miał też 3DSa i chciał mnie tam dodać do znajomych, to mój friend code wygląda tak: 2509-2050-4684, a wasze możecie przysłać na zlotypstryk@gmail.com

No to na koniec dość dziwna piosenka:

poniedziałek, 16 września 2013

Internetowy śmietnik


A czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć o co chodzi z tym całym "pieseł"?

Czy tylko mi ostatnimi czasy jutuby chodzą jakby chciały a nie mogły? jak mi się jakiś filmik zatnie przy zmianie rozdzielczości na wyższą niż się domyślnie włącza (a jest to 144p), to już nie mogę go w ogóle obejrzeć, bo się nie włączy... Dobrze, że są pluginy do ściągania filmików, to przynajmniej tak mogę obejrzeć.

Niby jutro premiera GTA V, jaram się nią, ale bardziej się jaram grą na "czydeesa", która wyjdzie w październiku.




poniedziałek, 9 września 2013

Serki



Ot takie moje śniadaniowe przemyślenia.

O pewnym temacie aż muszę wspomnieć: jak MNQ ostatnio wstawił swój komiks o blogosferze, to pierwszym moim skojarzeniem było: Rysownik! (i zacząłem się śmiać)
Serio, musiałem się tym podzielić :D

Muszę się w końcu wziąć za skończenie Dorczenzo z Bidoofem... tylko gdzie ja to potem bym zeskanował :x Poza tym, teraz akurat remont się zaczął...

No i tak się zacząłem jarać tym co Nintendo ostatnio pokazało na Nintendo Direct, że czas zbierać na czydeesa :x

Jak będę miał chwilę, to może napiszę jeszcze coś tutaj, a tymczasem lecę malować łazienkę :x




wtorek, 3 września 2013

Szkoda



Komiks nie wczoraj, bo  byłem na wyjeździe rodzinnym, a konkretniej to na urodzinach babci. W sumie było 40 osób (łącznie z jej 10-cioma prawnukami) W sumie cała rodzina.

A dla tych, co im się jeszcze nie chwaliłem, to się pochwalę, że byłem w poniedziałek tydzień temu w Cybermachinie w Katowicach. Było fajnie, byłem na pokedziałku z arhn.eu, no i teraz mogę powiedzieć, że znam jednego Kamińskiego, bo byłem z nim w barze i piliśmy alkohole. Przy okazji przekazałem Archonowi szkice jego i Neko. Jak ktoś chce obejrzeć Pokedziałek, to: <<LINK>>

A jeśli chodzi o arhn.eu, to nie podoba mi się, że pasek z prawej na stronie jest poprawnie wyświetlany przy rozdzielczości powyżej 1200px. To strasznie dyskryminuje użytkowników notebooków z natywną rozdzielczością 1366x768... 0/10.

W tym tygodniu chcę oddać w dobre ręce grę Crysis 2 Maximum Edition (na Stream i na Origin). Czyli jak w zeszłym tygodniu - jak ktoś chce, to pisać maila na zlotypstryk@gmail.com w tytule wpisując tytuł gry i platformę na jaką się chce (Steam albo Origin). Jeśli platforma jest nieistotna, to nie pisać jej wcale albo napisać, że platforma nieważna.


poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Chemioterapia



Zdarzyło mi się w zeszłym tygodniu zajrzeć na kwejka... większego śmietnika w internecie chyba nie ma. Facepalm przy praktycznie każdym obrazku i komentarzu. Ilość trolli i osób nieużywających mózgu dąży w zastraszająco szybkim tempie do nieskończoności. Jakoś nie mam ochoty tam zajrzeć ponownie przez następne... nigdy.

A w zeszły piątek miałem nareszcie okazję spotkać się razem z Revv i Yoruko. Fajnie się tak czasem spotkać, tym bardziej, ze nasze ostatnie wspólne spotkanie było praktycznie rok temu.

Dzisiaj rozdaję grę Mirrors Edge (Steam i Origin) i Medal of Honor (Steam). Tylko tym razem zmieniam trochę zasadę jak się zapisywać. Można dalej skomentować, ale należy dodać również e-mail kontaktowy, pod który będę miał wysłać klucz lub jakieś pytanie. Jednak nowym sposobem będzie wysłanie e-maila pod adres zlotypstryk@gmail.com w tytule wpisując jaką chcecie grę i na jaką platformę (będzie mi łatwiej wszukać). Jeżeli platforma jest dla was nieistotna, to tylko tytuł gry. Czekam do piątku.


poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Silver Surfer i Giveaway


Tak, wiem że sucharzę, ale czasem chcę!

W internecie, jak zresztą pewnie sama moja grupka czytelników wie, są różni ludzie: kozacy, pokemony, trolle, gimbusy, hejterzy,  ale zdarzają się nawet ludzie, którzy na dwóch różnych portalach społecznościowych mają odmienne zdanie od siebie samych. Na przykład na Facebooku się z czegoś śmieją, a na Twitterze płaczą z tego powodu. Nikt się nigdy nie dowie o co im tak naprawdę chodzi.

A jeśli chodzi o Giveaway, to mam do rozdania kilka gier na Steam i Origin. 
Na ten tydzień dam możliwość zdobycia Dead Space (pierwsza część) i Burnout Paradise: The Ultimate Box na Steam i Origin. Jak chcecie dostać, to poprostu napiszcie w komentarzu którą grę chcecie (i jakiś kontakt do siebie jak ktoś nie ma konta google), a ja wylosuję dwie i pierwsza osoba dostanie Steam, a druga Origin (chyba, że pierwsza osoba napisze w komentarzu, że woli z Origina). Czas do środy, także streszczajcie się.
No i jeśli znacie kogoś, kto chciałby którąś z tych gier, to mu powiedzcie, że rozdaję :x






poniedziałek, 12 sierpnia 2013

All day long


Pokazano niejakie 'megaewolucje' pokemonów, Rysownik zrobił z tego powodu wielki rage, a dzień później je rysował, bo jak twierdził,  'bo chce'. Taaaa... A już myślałem, że zostawi chociaż jeden temat, na którym się nie do końca zna.

Pod koniec zeszłego tygodnia nareszcie zrobiło się chłodniej! Strasznie się z tego powodu cieszę, 

Na koniec coś co bardzo lubię:


wtorek, 6 sierpnia 2013

Świadek


Myślałem nad wstawieniem czegoś innego, ale mogło by to być obraźliwe dla kogoś, może kiedy indziej dodam.

No i nareszcie w zeszłą niedzielę powiedzieli kto zostanie nowym, dwunastym Doctorem Who: Peter Capaldi. Jest to dla mnie na tyle zaskakujące, że już grał w Doctorze, a mianowicie w odcinku z Pompeiami. Ale dowiedziałem się przy okazji, że grała w nim również Karen Gillan, także who cares.
Dowiedziałem się też przy okazji, że pewien Rysownik nie lubi jedenastego Doctora granego przez Matta Smith'a, że zacytuję: "Rzuciłem "Doctor Who" po trzech odcinkach z Jedenastym Doktorem, bo nie mogłem zdzierżyć nowego faceta." No tak, po trzech odcinkach to i mnie wydawał się nie do końca fajny. Poza tym dalej nie wiem czemu ludzie nie pamiętają o wcześniejszych Doctorach. O ile od 1 do 8 można nie pamiętać, bo odcinki z nimi są dość stare i trudne do znalezienia, to ludzie dalej nie pamiętają o Dziewiątym (Christopher Eccleston). Dla mnie on jest ciągle moim ulubionym Doctorem - jako że zrodził się w ogniu Wojny Czasu, lubiłem jego (nieczęstą, ale jednak) bezwzględność oraz uciechę drobnymi, pozytywymi rzeczmi. Ósmy nie miał się zbytnio jak wykazać. Ale tak to jest, jak się ma tylko jeden film, z czego na poczatku Doctorem jeszcze był Siódmy.
Muszę jeszcze trochę poszperać szukając starszych odcinków Doctora, szczególnie tych kluczowych. Kiedyś Ichabod powiedział kilka tytułów odcinków, z którymi warto się zapoznać. Muszę to znaleźć.


poniedziałek, 29 lipca 2013

Przytulenie


Zainstalowałem sobie niedawno z ciekawości Operę 15, żeby zobaczyć jak ona wygląda. Moje wrażenia nie były zbyt przyjemne - interface niby fajnie prosty, ale nie mogę sobie dodać paska na dół, żeby dodać sobie ikonki stron poza szybkim wybieraniem, brakuje gdziekolwiek zakładek (przynajmniej w obecnej fazie), gesty myszy są durnie poprzestawiane i nie można ich zmienić i jeszcze na dodatek nie ma na pasku obok kart przycisku z ostatnio zamkniętymi kartami. No po prostu: WTF is this shit?!? Zostaję na mojej 12...

Narysowałem też kolejny rysunek (ale to już jakiś czas temu) dla serwisu arhn.eu, a mianowicie niejakiego Ichaboda z tamtejszej redakcji robiącego również recenzje filmów na swojej stronie ihbd.arhn.eu (typowo satyrycznie)



Jestem bardzi ciekaw relacji z Woodstocku, ale najbardziej to jak Rysownik zrobił te swoje warsztaty.

No to teraz utwór o lecie (co byście może opamiętali się z narzekaniem takim jak moje):


wtorek, 23 lipca 2013

Jasnowidzenie



W tym tygodniu skromnie, bo muszę się rozkręcić. Ale na przyszły tydzień mam już dobry pomysł za to.

byłem dzisiaj na spacerze z siostrzenicą. Pocieszne są pótoraroczne dzieci, tym bardziej jak nie marudzą ciągle. Przy okazji udało mi sie spotkać koleżankę z podstawówki. Lubię spotkać ludzi, chociaż na chwilę, których dawno nie widziałem.

U mnie w mieście, w sumie praktycznie koło mnie robią teraz jakieś 'miejsce spotkań'. Jestem ciekaw co z tego wyjdzie, ale zapowiada się nieźle:



Na koniec jeszcze świetny Cover głównego tematu z GTA IV:




wtorek, 9 lipca 2013

Rodos


Wczoraj sobie chciałem obejrzeć na Twitchu Pokedziałki - taki cotygodniowy stream z gry zaczynający się o 21:30, ale mój kochany dostawca internetu wyłączył mi internet o godzinie 21:32 i włączył dopiero w późnych godzinach nocnych, kiedy już spałem.

Moi znajomi, których poznałem grając w GW2, Niobe i Guardian, postanowili założyć sobie jutuba i fejsbuka o graniu przez nich w gry. Może być ciekawie, także polecam: Ich Fejsbuk i Jutuby

Widziałem w ostatnią, sobotę jak byłem u kuzyna, sposób jak naprawdę szybko można wyjąć silnik z Golfa:



Na zakończenie dam jeszcze coś do posłuchania sobie:


wtorek, 2 lipca 2013

Dobry sprzęt


Też chciałbym taki sprzęt~~

Narysowałem coś w zeszły wtorek, wstawiłem na moje fejsbuki, ale iż wiem, że nie każdy posiada fejsbuka albo śledzi go, także wstawię też tutaj:


To znowu moja interpretacja Neko z arhn.eu, tym razem z trochę mniejszym biustem (tak jak chciała), a w bikini dlatego, że kiedyś się zadeklarowałem (wcześniej dałem gdzieś linka do sytuacji). Następny na celowniku z tamtej redakcji jest niejaki Ichabod w wstroju Sailor Moon. Kiedyś zrobię.

Zaczęła wychodzić nowa seria Top Gear, co bardzo mnie jara. To już 20-ta seria, a jak narazie Top Gear na swojej epickości nie straciło.

Znalazłem też informację, że jest produkowane w Polsce coś o nazwie Warka Cider - widział to ktoś może w Zawierciu? Chętnie spróbuję.

Na zakończenie dam jeszcze coś długiego do posłuchainia:


wtorek, 25 czerwca 2013

Gorąco czy zimno?


Ot takie moje przemyślenie - piszcie w kometarzach czy wolicie, żeby było za gorąco czy chłodno.

Dzisiaj mam zamiar skończyć wreszcie rysować Neko z serwisu arhn.eu, tym razem z mniejszym biustem (tak, poprzednio się jej nie spodobał, bo za duży).

Jako że Lato z Radiem się już zaczęło, to macie do posłuchania coś zrytego:




środa, 19 czerwca 2013

Upalna pogoda



Fajnie jest jak jest ciepło, ale nie popadajmy w skrajności. Małe ochłodzenie (przynajmniej w nocy) by się przydało, bo naprawdę ciężko wytrzymać w akademiku, a komiks dzisiaj wstawiam, żeby był na bieżąco (nie wiem jaka pogoda będzie w przyszłym tygodniu)

Kupiłem sobie ostatnio Somersby (to normalne, sprzedawane w Polsce) i stwierdziłem, że to mój najgorszy wydatek w tym roku. Smakuje jak gazowany najtańszy napój jakbłkowy z taniego supermarketu... Już szczerze wolę ten piwny napój cytrynowy made by lidl - tym bardziej, że jest tańszy.

BTW, letnie sukienki są fajne - noście je, dziewczyny ;)


wtorek, 18 czerwca 2013

Dyskryminacja


To tak a'propos starego filmiku z Pyta.pl. Jak ktoś nie zna (przynajmniej tego fragmentu, to zapraszam: LINK

BTW, nie rozumiem feministek.

Wujek Google zapowiada na dzisiaj temperaturę około 34 stopni Celsjusza. Cieszy mnie tylko to, że dzisiaj wieje wiatr. Wczoraj było za spokojnie.

Jak mi się przypomni jeszcze co miałem napisać, to napiszę to na fejsbuku, a jestem prawie pewien, że o czymś zapomniałem...

Na koniec jeden z pozytywniejszych utworów jakie znam:




poniedziałek, 10 czerwca 2013

Miłość?


Nie wszystko musi być tym na co wygląda.

Skończyła mi się Gra o Tron. Smutno, bo to ostatni serial który oglądałem i teraz na cokolwiek trzeba czekać dość długi czas.

Wczoraj przejeżdżałem pociągiem przez Sosnowiec i miałem wrażenie, że w Sosnowcu ludzie knują bardzo złe rzeczy - nad Sosnowcem (i w sumie tylko nad nim) była niesamowita burza taka jak nad zamkami złych postaci z kreskówek - wyglądało to dość zabawnie, ale przynajmniej burza była ładna. Umiliło mi to trochę przejazd, bo podstawili stary pociąg.

No to na zakończenie coś do posłuchania:


wtorek, 4 czerwca 2013

Dobre filmy


Ostatnia Gra o Tron (jako że nie czytałem jeszcze książek) zafundowała mi niezły wytrzeszcz przed końcem odcinka - taaaaka masaaaakra!

A kto to ten cały Pikej? Jestem niezbyt na bieżąco, a go dość sporo było go na kwejkach jak kiedyś przeglądałem.

Wogóle naszło mie, żeby kiedyś jakiegoś pokemona narysować - bardzo dawno tego nie robiłe (nie licząc tych na obrazku z Archonem), ale znając mnie, to wezmę się za to, nie wyjdzie mi jak trzeba i mi się odechce, a jeszcze miałem i tak neko kiedyś narysować z, jak to stwierdziła, normalnym biustem.

Dobra, to na zakończenie jeszcze dam coś do posłuchania co znalazłem na fejsbukach:



poniedziałek, 27 maja 2013

Jedzenie w lodówce


Ostatnio napisałem, że wstawię rysunek na podstawie rysunku Kreta, tak więc już najwyższa pora:


Po tym jak to narysowałem, dostałem na kanale Twitcha serwisu arhn.eu wyzwanie, aby narysować Big Bossa tamtej redacji. Pomyślałem sobie: Czemu by nie? Challange accepted!
Oto co się urodziło z tego:
A jak już go narysowałem, to stwierdziłem, że czemy by nie narysować również przedstawicielki płci pięknej z redakcji i wyszło tak:
[KLIK]
Ale, jak to ona stwierdziła, narysowałem o wiele za duże cycki, tak więc kiedyś narysuję jeszcze raz ją, tym razem z odpowiednim buistem.

No i w tym tygoniu również narysowałem coś w związku z zawodami - w tym tygodniu: Piłkarz


No to jeszcze coś do posłuchania znalezione na fejsbukach:




poniedziałek, 20 maja 2013

Wigwan

Tak, wiem, tekst stary, ale ja go pierwszy raz słyszałem niedawno i mi się spodobał.

Próbowałem kiedyś zadać znajomym zagadkę z hotelem z nieskończonymi pokojami i autobusem, którą kiedyś w pociągu zadała mi Revv, ale zapomniałem, że oni są humanistami. Tak więc myśleli nad odpowiedzią bardzo długo. Jak się poddali i im odpowiedziałem na tę zagadkę, to naprodukowałem się nad tym wytłumaczeniem ładnych parę minut, i tak tego nie zrozumieli i na dodatek wmawiali mi, że moje rozumowanie jest błędne. Wniosek z tego taki, że pojęcie nieskończoności dla humanistów jest kompletnie niezrozumiałe...

Przedstaili w ostatnim odcinku siódmego sezonu Doctora Who kolejnego aktora do głównej roli: SPOILER (Jak nie chcesz go jeszcze widzieć, to nie klikaj)

Mam w planach narysować rysunek, niezbyt skomplikowany, na podstawie rysunku Kreta, który kiedyś wstawił w komentarzu pod szkicem Revv. Wstawiłbym tu od razu, jakbym miał skończone, ale może jeszcze jakiś komiks z oryginalniejszym tekstem wrzucę jeszcze w tym tygodniu, to się wstawi też tamto.


Na koniec dam jeszcze całkiem fajną AMV-kę, którą znalazłem podczas przeglądania zupy, a jest z całkiem przyjemną piosenką:

poniedziałek, 13 maja 2013

Linia


Moim zdaniem, dziewczynę ma być za co złapać! Poza tym dziewczyny z żebrami na wierzchu nie są sexy.

Rysowałem sobie w zeszłym tygodniu coś (chciałem na szybko i niezbyt dokładnie) z osobami które znam, tak więc wyszły mi Revv i Yoruko ;)

Na DA: http://fav.me/d64ojhf

Swoją drogą, społęczność DeviantArta jest dziwna (nie licząc tego, że są społecznością strony z nazwą "deviant"), mianowicie jak wstawię jakiś prosty rysunek, to zwykle ma większą ilość odwiedzin w pierwszym dniu niż jak wstawię coś ambitniejszego.

Postanowiłem jeszcze wstawić raz na jakiś czas, co spotykało by bohatera moich komiksów gdyby pracował w różnnych zawodach, na dzieńdobry: Wróżbita:


Na koniec, jak zwykle, dam jeszcze jakąś piosenkę znalezioną na fejsbukach:




PS. Coś dla facetów i nie tylko: KLIK!

poniedziałek, 6 maja 2013

Fejsbuki


A skoro już mowa o Fejsbukach, to wstawiłem tam jakiś czas temu coś, co właśnie podlinkuję, bo wiem, że nie każdy ma fejsbuki: Klik!

Jesteśmy świeżo po majowym długim weekendzie, który był u mnie w miejscowości dosyć deszczowy - w sumie zaczęło padać już od środy ^^' Cieszę się chociaż, że pojechałem pod koniec na wieś - tam było przynajmniej trochę słońca, poza tym odświeżyłem sobie najnowszą serię Gry o Tron - w końcu to już połowa sezonu, no i wypić piwko z kuzynem.
A jak minął majowy długi weekend czytelnikom? Możecie komentować i nie trzeba się wstydzić :p

Na zakończenie dam jeszcze jakiś świetny, stary utworek:


poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Rozlane mleko


Mam coraz dłuższe włosy i się zastanawiam czy iść do fryzjera czy może jednak nie.

Jeszcze nie obejrzałem nowej Gry o Tron, ale nowy doktor był fajny, muszę to przyznać. Już sam tytuł mnie zaciekawił.

Koleje Śląskie dostają ode mnie potężnego minusa za zeszły piątek - było bardzo ciepło, a w środkowej części pociągu, to znaczy tam gdzie siedziałem, klimatyzacja nie działała. Ludzie skotłowani jak śledzie w puszce, bo pociąg wyjeżdżał z opóźnieniem i jeszcze bez klimatyzacji... No cóż...

Na zakońćzenie coś wesołego, żeby ubarwnić trochę poniedziałek:



poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Męska normalność

Nareszcie jest na tyle ciepło żebym mógł chodzić w swoich letnich koszulach, a lubię koszule.

Poza tym narysowałem coś trochę ambitniejszego, jednak nie pokażę całego rysunku, bo nie:
Faktem jest, że jeszcze go doszlifować muszę trochę, ale to z czasem :d

A! No i cieszę się, że mój blog dobił już 3000 wyświetleń ;)

Wczoraj jadąc pociągiem ze znajomymi, przypomniało mi się czego zapomniałem wstawić na wielkanoc, a mianowicie kartkę świąteczną zaprojektowaną przez mojego kumpla na zajęcia z języka niemieckiego w technikum. Oto ona:

Na koniec zarzucę piosenką zespołu, na którego koncertach byłem 2 razy (jakby nie było - najwięcej), którą zdenerwuję maturzystów:

wtorek, 16 kwietnia 2013

Rower


Nareszcie nadeszła wiosna i nie ma już śniegu! Jestem z tego powodu niezmiernie zadowolony.

Skoro jest wiosna, to coraz więcej dziewczyn będzie chodziło w spódniczkach, co również mnie cieszy :D

Obejrzałem sobie Grę o Tron nowy odcinek, jak również Doktora Who - dwa nowe fajne odcinki. W Doktorze coraz bardziej się starają w odcinkach - widać to, a w GoT podobała mi się scena jak Jamie został wyręczony.

Na koniec jak zwykle jakaś fana piosenka znaleziona na fejsbookach:






poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Następna Stacja


Coś nie do końca działało powiadamianie głosowe o następnych stacjach kolejowych ostatnio i Revv czymś takim wypaliła. Ubaw na cały przedział!

Mówiła mi też ostatnio czym się różnią nadbusy od podbusów i przyznałem jej rację - te pierwsze mają wifi (są droższe o jakieś 2zł, ale za to komfort podróży jest większy) 

Następny odcinek Doktora Who obejrzany, teraz jeszcze Gra o Tron.

Na koniec wstawię jeszcze przyjemny utwór grupy Dead Can Dance:

środa, 3 kwietnia 2013

Pierwsza Klasa


A tak na serio, to konduktor mówił, że ktoś się pod pociąg rzucił i dlatego się musieliśmy przesiąć.

Nareszcie nowe odcinki seriali! Gra o Tron i Doctor Who! Dzisiaj idę oglądać Doktora ze znajomymi i się cieszę z tego powodu.

Były sobie święta, w święta był sobie taki Lany Poniedziałek, w Lany Poniedziałek był sobie Prima Aprilis. Oto co sobie urządzili u mnie w mieście:


Na koniec jeszcze intro Doctora Who zmienione lekko przez jakiegoś fana (swoją drogą, to bardziej mi się podoba od tego BBC, choć różnice nie są bardzo znaczące :d)


wtorek, 26 marca 2013

Gotowanie


Niestety, nie wszystko co się chce ugotować wychodzi tak jak sobie tego życzymy. 
Studenci kupują rzeczy dopiero jak są naprawdę potrzebne

Postanowiłem wreszcie dodać jakiś fajniejszy nagłówek do bloga i wstawić w nim większość postaci z moich komiksów. Mam nadzieję, że się podoba, jak nie to jestem otwarty na ewentualne sugestie :)


Chwaliłem się już na fejsbukowym fanpejdżu, ale tu jeszcze nie: Udało się wreszcie przekroczyć 2500 wyświetleń :d

Jeszcze jedna dobra wiadomość: Zupa powraca do życia! http://pstryk.soup.io

I już niedługo wreszcie będą nowe odcinki Doktora Who i Gry o Tron - już nie mogę się doczekać

Na koniec jeszcze piosenka zespołu Paradise Lost - swoją drogą sam dawno tego nie słyszałem:





wtorek, 19 marca 2013

Real


Niekiedy przydaje się brak internetu - serio.

Biało, zimno, pochmurno. Może wiosna czeka na nowy sezon Gry o Tron - w końcu "winter is comming".




wtorek, 12 marca 2013

Czosnek


Czosnek dobra rzecz, ale jedzony z umiarem.

Niedawno jak przyjechałem do Gliwic, poszedłem przywitać się z sąsiadkami na piętrze, przytulam na powitanie, a sąsiadka do mnie: "Jestem mokra". Miłe powitanie, ale mimo wszystko zauważyłem, że niedawno brała prysznic.

Miło mi też z tego powodu, że jak dziewczyny dostały kwiatki i Kinder Niespodzianki na dzień kobiet, to facetom dostało się po domowej roboty, świeżej muffince. Dzięki wielkie za to!

To teraz na zakończenie pokażę jak powinno być robione prawdziwe, męskie piwo (do świetnej muzyki z Knight Ridera):




wtorek, 5 marca 2013

Mikrofon


Bo mikrofony nie zawsze działają jak należy.

Ten mój komiks "Papieże" tak bardzo mnie zaczął denerwować z tej swojej beznadziejności, że aż musiałem go edytować: LINK

Dalej się nie wziąłem za rysowanie konkretniejsze - nie ma kto mnie motywować ostatnio do tego >.<

Ta piosenka mi się spodobała, muszę kiedyś film obejrzeć.







poniedziałek, 25 lutego 2013

Kobiety



Zdecydowanie lepiej się jeździ pociągiem w towarzystwie znajomych z technikum - moża pogadać, pożartować i popopychać pierdoły i od razu czas podróży mija milej. Cieszę się, że Revv i kolega Adam jechali akurat tym pociągiem.

A skoro już o pociągach zacząłem, to cieszę się, ze KŚ wprowadził dwukrotnie dłuższe, nowe pociągi - łatwiej jest znaleźć miejsce do siedzenia, ale niestety często się też zdarzają ludzie z bardzo zmęczonymi torbami/plecakami, które muszą zajmować miejsca siedzące. To nic, że nad głową są ładnie półeczki, a i pod siedzeniami jest wystarczająco dużo miejsca. Niektórym się niestety nie przetłumaczy.

No to jeszcze zapuszczę jakimiś utworami muzycznymi: