poniedziałek, 9 września 2013

Serki



Ot takie moje śniadaniowe przemyślenia.

O pewnym temacie aż muszę wspomnieć: jak MNQ ostatnio wstawił swój komiks o blogosferze, to pierwszym moim skojarzeniem było: Rysownik! (i zacząłem się śmiać)
Serio, musiałem się tym podzielić :D

Muszę się w końcu wziąć za skończenie Dorczenzo z Bidoofem... tylko gdzie ja to potem bym zeskanował :x Poza tym, teraz akurat remont się zaczął...

No i tak się zacząłem jarać tym co Nintendo ostatnio pokazało na Nintendo Direct, że czas zbierać na czydeesa :x

Jak będę miał chwilę, to może napiszę jeszcze coś tutaj, a tymczasem lecę malować łazienkę :x




3 komentarze:

  1. Ciekawy blog :) Obserwuję i zapraszam na sevido.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serki serkami, przesrane będą mieli studenci biologii, medycyny i temu podobnych, jak im zmienią te miliony nazw z "homo" pozmieniają. Waginosceptykozygota na przykład. Brr.
    A za złotych czasów studiowania filologii polskiej przewijał mi się termin "homonimia". Nie chcę nawet wiedzieć, jak by to wyglądało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waginosceptonomia? :D Wszystko brzmi dziwnie z zamienionym homo na waginosceptyk :D

      Usuń