poniedziałek, 27 maja 2013

Jedzenie w lodówce


Ostatnio napisałem, że wstawię rysunek na podstawie rysunku Kreta, tak więc już najwyższa pora:


Po tym jak to narysowałem, dostałem na kanale Twitcha serwisu arhn.eu wyzwanie, aby narysować Big Bossa tamtej redacji. Pomyślałem sobie: Czemu by nie? Challange accepted!
Oto co się urodziło z tego:
A jak już go narysowałem, to stwierdziłem, że czemy by nie narysować również przedstawicielki płci pięknej z redakcji i wyszło tak:
[KLIK]
Ale, jak to ona stwierdziła, narysowałem o wiele za duże cycki, tak więc kiedyś narysuję jeszcze raz ją, tym razem z odpowiednim buistem.

No i w tym tygoniu również narysowałem coś w związku z zawodami - w tym tygodniu: Piłkarz


No to jeszcze coś do posłuchania znalezione na fejsbukach:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz