środa, 3 kwietnia 2013

Pierwsza Klasa


A tak na serio, to konduktor mówił, że ktoś się pod pociąg rzucił i dlatego się musieliśmy przesiąć.

Nareszcie nowe odcinki seriali! Gra o Tron i Doctor Who! Dzisiaj idę oglądać Doktora ze znajomymi i się cieszę z tego powodu.

Były sobie święta, w święta był sobie taki Lany Poniedziałek, w Lany Poniedziałek był sobie Prima Aprilis. Oto co sobie urządzili u mnie w mieście:


Na koniec jeszcze intro Doctora Who zmienione lekko przez jakiegoś fana (swoją drogą, to bardziej mi się podoba od tego BBC, choć różnice nie są bardzo znaczące :d)


4 komentarze:

  1. Jakbym mieszkała w Sosnowcu to też rzuciłabym się pod pociąg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ciesz się, że studiujesz w Gliwicach a nie tam :D

      Usuń
  2. Mam pytanie a propos Doctora Who: ogladales tez stare sezony czy tylko wydane w tym stuleciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałem tylko od Dziewiątego Doktora. Może kiedyś jak gdzieś znajdę i mnie najdzie ochota, to sobie obejrzę wcześniejsze.

      Usuń