poniedziałek, 20 maja 2013

Wigwan

Tak, wiem, tekst stary, ale ja go pierwszy raz słyszałem niedawno i mi się spodobał.

Próbowałem kiedyś zadać znajomym zagadkę z hotelem z nieskończonymi pokojami i autobusem, którą kiedyś w pociągu zadała mi Revv, ale zapomniałem, że oni są humanistami. Tak więc myśleli nad odpowiedzią bardzo długo. Jak się poddali i im odpowiedziałem na tę zagadkę, to naprodukowałem się nad tym wytłumaczeniem ładnych parę minut, i tak tego nie zrozumieli i na dodatek wmawiali mi, że moje rozumowanie jest błędne. Wniosek z tego taki, że pojęcie nieskończoności dla humanistów jest kompletnie niezrozumiałe...

Przedstaili w ostatnim odcinku siódmego sezonu Doctora Who kolejnego aktora do głównej roli: SPOILER (Jak nie chcesz go jeszcze widzieć, to nie klikaj)

Mam w planach narysować rysunek, niezbyt skomplikowany, na podstawie rysunku Kreta, który kiedyś wstawił w komentarzu pod szkicem Revv. Wstawiłbym tu od razu, jakbym miał skończone, ale może jeszcze jakiś komiks z oryginalniejszym tekstem wrzucę jeszcze w tym tygodniu, to się wstawi też tamto.


Na koniec dam jeszcze całkiem fajną AMV-kę, którą znalazłem podczas przeglądania zupy, a jest z całkiem przyjemną piosenką:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz