poniedziałek, 3 grudnia 2012

Seriale


Klasyczny humor z mojego ukochanego serialu "Friends". Aż się łezka w oku kręci.

Skończyłem ostatnio oglądać "That 70s Show" - serial bardzo mi się spodobał, jednak ostatnia seria lekko mnie rozczarowała brakiem dwójki z bohaterów. No cóż, kto widział, ten wie, kto nie widział, to zobaczy.



Za namową Revv zacząłem sobie oglądać Battlestar Galactica, widziałem narazie 2 odcinki i jeszcze nie wiem czy mnie do końca wciągnął. Się okaże jeszcze. Najwyżej wrócę do oglądania od nowa "Przyjaciół" :D

BTW, ostatnio przeglądałem sobie Sankaku Complex i przypomniałem sobie o najbardziej wyciskające łzy anime (jednak ze względu na moje kamienne serce i to, że jestem martwy w środku, na mnie tak bardzo nie działało) pod tytułem Air.

Dla zainteresowanych (a wiem, że i tak nie ma ich wielu) moje anime list wygląda tak: KLIK!

Haters are welcome
May the Dark Side be with you!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz