środa, 5 grudnia 2012

Kierowca


Jedna z moich rozmów z koleżanką :D
Jakoś zwykle już tak jest, że kobiety muszą widzieć przód swojego samochodu podczas kierowania, na nieszczęście jednak dla niektórych, konstrukcja Renault Scenica na to nie pozwala.

Chętnie bym narysował coś ambitniejszego, jednak wena sama mi nie przychodzi. Pewne jest tylko to, że jak przyjdzie, to od razu biorę się za rysowanie. Zwłaszcza, że niedawno dostałem od Revvci podręczniki do nauki rysunku. Jednak rysowanie na papierze nie jest tak proste jak na tablecie. Nie mam opcji ctrl+z, także jak coś zmaszczę i gumka i ewentualne zretuszowanie nie wyjdzie, to mam porysowane :D

Na koniec jeszcze 2 filmiki na rozweselenie. Jeden podesłany mi przez kolegę:


No i jeszcze jeden z anime, które na szczęście obszedłem szerooookim łukiem:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz