wtorek, 5 lutego 2013

Towarzyszki Doktora Who


Tak oglądam i oglądam i już piąty sezon Doktora sobie idzie. Aktora znowu zmienili, ale podoba mi się w tej nowej serii jak czasem dają ten motyw kojarzenia faktów - szybkie flashbacki, ewentualnie w pierwszym odcinku tego sezonu jak Doktor zastanawiał się "co przed chwilą zobaczył".

Moje rysowanie stoi w miejscu i mam wrażenie, że niedługo zacznie się wręcz cofać, no ale cóż, nie mam jakoś weny do rysowania czegoś ambitniejszego.

Muszę kiedyś zmienić wygląd tego bloga, bo mi coś przestaje się podobać, ale nie lubię kombinować w ustawieniach, jeszcze coś zepsuję i tyle będzie. 

Na koniec daję 2 filmiki: Jednym jest fajna AMV'ka, dość krótka, ale takie zwykle są najlepsze, a drugi to coś dla tych, co znają Naruto - jego kolejny egzamin na chuunina, który to podesłał mi Vito - ja się z tego uśmiałem :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz