sobota, 5 stycznia 2013

Trochę rysowania



Ostatnio stwierdziłem, że trzeba coś narysować. Tak więc przypomniałem sobie co mi muza powiedziała kiedyś: "ale Ty mnie z moją miłością nie narysowałeś ;P" czy jakoś tak to było, tak więc wziąłem ołówek, potem poprawiłem długopisem atramentowym (dobre ustrojstwo znalazłem w domu z płynnym atramentem w środku - muszę się dowiedzieć gdzie tu mogę sobie takich więcej w razie czego kupić XD), strzeliłem fotę telefonem (niestety - brak własnego skanera) i wyostrzyłem w Gimpie. Takie coś wyszło (nie jest najwyższych lotów, ale w moim zamyśle było słowo: "proste"):


No i zostawiłem jej do pokolorowania bo ja nie umiem niczego pokolorować - jak się za coś biorę, to zmaszczę.

Poza tym wreszcie mam dobrze działający internet: 25Mbps symetrycznego łącza zamiast 1Mbps neostrady (do tego taniej od niej!). Teraz dopiero będzie można internetować. Guild Wars 2, Wiedźmin i Portal 2 (te dwa ostatnie mam na Steamie) ściągneły się w jedną noc bez problemu gdy jednocześnie sobie wysyłałem "kopię zapasową komputera" w chmurę :D

Na koniec dam jeszcze bardzo fajną piosenkę (przynajmniej mi się podoba):


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz