czwartek, 10 stycznia 2013

Filmy i bajki


To niesamowite jakimi naturalnymi mistrzami riposty potrafią być 4-letnie dzieciaki. Co prawda nie zdają sobie z tego sprawy, ale i tak potrafią nieźle innych rozbawić.

Byłem wczoraj na filmie Hobbit - Niezwykła Podróż. Film jest zrobiony bardzo dobrze i nie zanudził mnie tak jak książka przez którą z wielkim trudem, ale przebrnąłem, jednak z powodu mojego znudzenia nią pamiętam tylko niektóre szczegóły. Polscy tłumacze znowu popisali się swoim kunsztem nadawaniu tutułu: zamiast nieoczekiwana dali niezwyła, no ale cóż, to jest coś do czego pewnie już większość osób przywykła.

Aha, obchodzę też mały jubileusz bloga - mam już ponad 1000 wyświetleń! W związku z tym postanowiłem za namową Revv założyć facebookowego fanpejdża. Jak się trochę poskrolluje w dół, można kliknąć 'Lubię to'. Założyłem go po ciężkiej walce z facebookiem i bloggerem. Revv mi doradziła jaki typ tego fanpage'a mam założyć, jednakże ludzie z facebooka uważają, że trzeba namieszać konkretnie i takiego typu już nie było więc mam nadzieję, że założyłem w końcu dobry typ. 

Skończyłem również oglądać trzeci sezon Battlestar Galactica - już wziąłem się za ostatni, tak więc niedługo skończy mi się kolejny serial.

Ostatnio też się natknąłem na reklamę z Joanną Krupą z efektem push-up.

To było pierwsze co mi przyszło na myśl. Swoją drogą, jak ktoś nie widział, to proszę:




No to jeszcze coś na rozweselenie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz